lørdag den 30. oktober 2010

Om 5 år...

Dagens udfordring beder mig fortælle hvad jeg laver om 5 år... hmmm.

Forhåbentlig har jeg fået job enten på Sjælland eller i Sydsverige, og vi har fundet os et lille hus dernede.

Jeg håber at være gift til den tid, eller i hvert fald forlovet og så drømmer jeg jo lidt om at kæresten siger ok til et barn :)

Men ellers så ved jeg ikke. Plejer ikke at tænke så meget på fremtiden, den skal nok komme :)



Men om 7½ time så får jeg gæster, og lejligheden ligner en slagmark. Kæresten sover og kattene er splattet ud på sofaen... jeg må heller komme igang :D



HAPPY HALLOWEEN!

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hva'? Det må da godt ligne en slagmark til sådan en fest! :-D

Der er i hvert fald flere steder i vores stue, der har fået lidt mere 'patina' i dagens anledning ;-)

God fest!

Litzy sagde ...

Hahaha true true... men jeg tror nu at der er forskel på din slagmark og så min :P

Og tak i lige måde... glæder mig til at se billeder.