søndag den 10. oktober 2010

Klaipeda shopping vol: II

Så fik jeg taget mig sammen til at hente de sidste billeder fra kameraet.

Vi starter med lidt tøj.
En ternet nederdel og et par strømper fra det lokale supermarked :P
Og min trøje og et par vanter fra Zara




Lidt flere neglelak til samlingen.

3stk fra Golden Rosse og så et andet billigt mærke jeg fandt. Det sidste mærke havde dog ikke så mange spændende farver.




Jeg fik også lidt acc. med hjem.
En smuk hårklemme med påfugl. Blev helt vild da jeg så den... så jeg betalte vist lidt mere end jeg ellers ville have gjort for sådan noget.. hehe.
Og så nogle virkelig søde øreringe.




Og så skulle vi selvfølgelig have procenter med hjem. Det gir jo sig selv.
Vi købte en del flere øl end på billedet, men gad ik lige stille dem alle op.
Men for at remse hærligheden op, så findes der: en 2-liters dunk med vodka, 3 liter Sangria, 2 flasker Absinth, 3 flasker vodka, en kasse med 4 specialøl, 3 flasker champagne hvoraf den ene er lyserød, en Balsam og en Brandy til min madlavning.

3 kommentarer:

Marie B sagde ...

hold da op en våd aften du må have haft ;)
håber den var god
-Marie
følg med i min blog her:
http://www.mariebraends.blogspot.com/

Litzy sagde ...

Hahah det er heldigvis ikke drukket endnu, men sat i barskabet herhjemme :)

Piskeriset sagde ...

Jeg elsker bare de shoppingbilleder - fed 'høst' ;-)