mandag den 1. november 2010

En pakke? Til mig?

Jeg elsker at komme hjem til en pakke i postkassen... ved ikke hvorfor, men der er bare ikke noget der varmer mere end det.

I dag var det til en pakke fra skønne Piskeris.
Hun er altså bare skøn, prøv lige at se et af de fine klistermærker, der var på kuverten :)



Indeni var den præmie jeg var så heldig at vinde på hendes giveaway. En lækker bog med chokolade opskrifter... uhmmmm jeg savler. Og fine fine Halloween klistermærker.



Og tjek så lige det fine kort, der fulgte med. Så ved man bare at hjertet var med i gaven.



Kan i nu forstå at man bliver helt varm om hjertet? Tak søde Piske :)

1 kommentar:

Piskeriset sagde ...

You're welcome! Det er altid en fornøjelse at sende pakker til folk, der er lige så glade for at fjolle som jeg! ;-)