lørdag den 22. oktober 2011

Like a kid in a.... candystore

I dag fik jeg lokket kæresten med til den norske grænse... lige inden man kommer til grænsen ligger der nemlig et shoppingcenter som hedder Nordby.
Og i dette center ligger der en slikbutik, som jeg er en stooooor fan af :D

Men 15km før vi ankom til centeret smuttede vi lige ind forbi slikfabrikken. Her sælger de nemlig ud af overskudet fra den lokale slikfabrik og man kan gøre sig mange gode kup.




Herefter en tur i Gottebiten i centeret. Som i kan se på billederne er det en meget stor butik. Og havde det ik været fordi kæresten var med og er af en meget utålmodig natur, så havde jeg brugt mange flere timer og penge derinde :D





Og her er så høsten fra i dag.
Coca Cola Vanilie og Cherry, 2 store poser blandet slik, 2 store poser tyrkisk peber og så lidt blandet fra Søstrene Grene.






6 kommentarer:

Sacha sagde ...

Novra!! Hold op hvor er der meget slik!

Piskeriset sagde ...

Wow! Det ville jeg ikke kunne administrere :-D

Den der tyrkiske peber - er det en ny version? Synes ikke at have set den udgave før?

Litzy sagde ...

Sacha - og i virkeligheden er der meget mere. Har jo kun taget billeder af den ene ende af butikken :P

Litzy sagde ...

Piske - Det kan nu også være svært at styre sig. Men det hjælper når man bare altid kan komme tilbage.

Ja det er sådan en special edition de kører med. Det er bløde lakrids pyramider med en center af lidt stærkere lakridsgelé

De er ikke så stærke som bolscherne men jeg er helt vild med dem :)

Anja sagde ...

Ååååååårh! Savle savle :P Jeg er meget misundeligt ;)

Litzy sagde ...

Det er også lidt træls at sidde og kigge på bøtten med slik og vide at jeg ikke må gå i den fordi det skal bruges til halloween :P