søndag den 23. oktober 2011

Purple Dream

Det her er nok den smukkeste lilla neglelak jeg har set længe.... men satans svær at fange på et kamera. Farven er mest som nr.2 billede uden blitz.

Selvom farven er smuk så var tørretiden desværre lidt længere end jeg havde håbet, så har fået lidt mærker og buler i lakken.
Men heldigvis vejer selve farven op på dette så det kan jeg leve med.

På billederne har jeg 3 lag, men 2 kunne sagtens klare det hvis ikke det var fordi jeg havde fået lavet for mange skrammer og prøvede at rette det med tredje lag.





Og så bare lige et lille bonus billede... bare fordi jeg kan :D


4 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Hvor er den flot :-)

Litzy sagde ...

Det er den - bare en skam det er så svært at fotografere lilla farver

rijaH sagde ...

Hmm jeg vil da ellers sige den er som det første billede, der ligner den i hvert fald min bedst. Men den er så flot, det er en jeg har brugt rigtig meget fordi den bare er sådan en fed farve :D

Litzy sagde ...

rijah - sært... den er meget mere lilla end blå her. Og ja den er super flot :)