fredag den 21. oktober 2011

Mobil issues... igen igen

Ja jeg går altså stadig og overvejer ny mobil. Denne gang har jeg forelsket mig lidt i Sony Ericsson Experia Ray. Det lyder jo fantastisk selv det med at den tager gode billeder i mørke omgivelser...

Jeg mangler dog en ordentlig anmeldelse fra en neutral bruger. Jeg ved der er et par bloggere som har fået lov at teste den, men jeg mangler lidt at der bliver taget sammenligningsbilleder. Så f.eks. et billede i mørke med den nye SE og så samme billede taget med en anden type mobil...

Er i evt. stødt på sådan en?

Eller kender du en der allerede har mobilen?


2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Er et her http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/sony-ericsson-xperia-ray-1028477/review?artc_pg=6 <- den side er om kameraet men du kan jo også læse de andre sider om alt det andet ;)

Ellers så google sony ericsson xperia ray review så er der masser :)

Litzy sagde ...

Tak rijah - det link du har givet virker i hvert fald godt.
Jeg plejer at have lidt imod at gå ind på sådan nogle anmeldersider for syntes faktisk ofte at de ikke er helt ærlige i deres bedømmelser.

Men den der virker faktisk ok :)