lørdag den 22. oktober 2011

Tøm fryseren

Her på det seneste har jeg været igang med at tømme fryseren - og denne gang fik jeg gravet noget hakket svin frem.

Kunne ikke rigtig finde på noget spændende og da jeg som sagt er træt af kødsovser så lavede jeg en gang bøffer, og serverede dem med en rest kartoffelbåde og bearnaise sovs.
Og så i et anfald af midlertidig sindsyge (bare rolig jeg tror det er gået over), så fik jeg lyst til noget sundt. Så hakkede nogle gulerødder i tynde stave, plukkede en brocoli og skar et løg i tynde både. Blev stegt på panden i resterne fra bøfferne og efterkrydret med bl.a. lidt karry, paprika, salt og peber...

Sygt lækkert og godt.




Og så kan jeg i øvrigt fortælle jer at jeg har været på tur med kæresten i dag. Og pt. ligger der lidt billeder på min mobil telefon som jeg vil vise jer... og hvis i har bare den mindste søde tand, så kan i godt glæde jer ;0)

2 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Hvor ser det lækkert ud :-)

Litzy sagde ...

Det var det også :) Når man overhælder det hele med sovs så er det lige før at grøntsager er helt ok :D :P