søndag den 9. oktober 2011

Markedsshopping

Lidt billeder af hösten fra i går.

Den lokale kosmetikforretning havde som altid tilbud på neglelak, så jeg skyndte mig at få fyldt lageret op (15kr for Depend og 35 for IsaDora)



En super smuk patron i halskäde. Vi stod og kiggede på dem fordi de kunne blive indgraveret med navne hvis man ville. Manden havde så en enkelt udstillingsmodel liggende - med kärestens navn på. Så blev jeg jo nödt til at köbe den, det var skäbnen :)



Små honnningkrukker med forsk smage. Lime, Citron, Lakrids, Ingefär, Pepermynte & Eukalyptus, Appelsin og med Mintchokolade. Gläder mig til at smage dem.



Og Sveriges bedste flödeboller. De kan ikke hamle op med Frellsens, men de kommer tät på :)



Derudover köbte vi også lidt elg/ren pölser og käresten fik sig en dejlig varm jakke. Alt i alt en gud tur på marked.
Dog mangler de svenske markeder 1 vigtig ting: Öl. Savner lidt at kunne gå med et krus öl i hånden. Det hörer ligesom et marked til synes jeg.

Ingen kommentarer: