fredag den 18. juni 2010

I shopped...

Ja dagen på jobbet idag var røv syg... var færdig med alle mine opgaver undtagen 2 og dem kan jeg ikke blive færdig med endnu.
Så for det meste idag sad jeg bare og trillede tommelfingre og slette gamle mails i min indbakke (produktivt... I know)

Så når man keder sig, skal man i hvert fald ikke bevæge sig ind på H&Ms udsalgs side, hvilket der er bevis på her:




Heldigvis varer det lidt før det ankommer, så kan nå at fortryde endnu :P


Og selvom dagen gik alt alt alt for langsomt, så sluttede den alligevel af på en rigtig god måde. Jeg fik nemlig tilbudt en sjov, ny og spændende opgave på jobbet. En opgave jeg straks sagde JA TAK til.
Det er dog hemmeligt lidt endnu, så i må vente med at læse hvad jeg skal ;0)

1 kommentar:

El'Aundra Dolce sagde ...

So I saw your blog. I wanted to invite you to follow my blog. I developed the idea for "Featured Followers by Elle © " where I promote all my followers, and give them a chance to attract more people to their blog & for my followers to learn more about them! Check out my blog @ www.edkdolce.blogspot.com
*Elle