søndag den 27. juni 2010

Studenterfest

I går aftes var vi som sagt hjemme hos svigermor til studenterfest.
Det var vældig hyggeligt og vi endte en flok mennesker med at sidde og spille brætspil og hygge os.

Mad var også rigtig lækker og der var nok at vælge imellem; 2 forsk. slags kartoffelsalat, 1 blandet salat, reje/laks salat, champignon, fyldte oliven, pizza med ost og hvidløg, rigtig lækker brød med smøreost og radiser på, brie og en masse lækker frugt.



Til dessert fik vi vaniljeis som havde været i ovnen med marengs på, små mini M&Ms og en masse masse forskellig frugt.

Da festen foregik udenfor, sørgede jeg for at have en lang kjole på så jeg ikke blev kold, og det var jo super anledning til at afprøve min nye maxikjole.

(Sko fra Din Sko, Kjole fra H&M, Cardigan fra H&M, halskæde fra H&M)


I morgen skal vi tidligt op og med flyet til Cornwall - uh jeg glæder mig.
Jeg har af samme grund planlagt lidt forskellige indlæg til jer i det tilfælde at jeg ikke har mulighed for at komme på nettet.

Ellers så "ses" vi i hvert fald igen tirsdag den 6. juli.
Hav en rigtig god sommer allesammen :)

.

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

*piftpiiift*
Flot outfit! Og rigtig god tur - håber det bliver en god oplevelse :-)

Litzy sagde ...

Tusind tak søde - jeg satser på at det bliver en fantastisk tur :)