lørdag den 26. juni 2010

Studenter-tamtam

Igår blev kærestens lillebror student og i den forbindelse skulle vi hjælpe svigermor med at gøre klar til at hele støvsugerbanden kom på besøg i små 10min og sige hej.

Hele dagen var jeg meget præget af ondt i nakken og hovedpine, men vi fik handlet ind og gjort klar.
Ungerne skulle komme kl.21 men dukkede først op kl.23:30 (de var vist blever noget forsinket undervejs)

Svigermor havde lavet kyllingelår og alm. toast med ost og skinke til dem og det hele blev støvsuget... vi kunne slet ikke følge med med toastlavning og kun en enkelt kyllingelår blev efterladt. Det kan man vist kalde en succes.

Outfitbilledet blev taget da vi kom hjem kl. lort i nat - jeg var pænt smadret som i nok kan se :P

(Sko fra H&M, Leggins lånt af en veninde, Kjole fra Vero Moda, Cardigan fra H&M)



I aften skal vi så over til svigermor til officiel stundenterfest - uh jeg glæder mig allerede til god mad :P

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Super :D
Håber i har en god aften ;) God Mad er jo heller ikke dårligt :D

Litzy sagde ...

Tak :) Det var en super hyggelig aften - dog tog vi ok tidligt hjem for vi var begge pænt smadrede :)