fredag den 11. juni 2010

Jeg har også...

Leget med mit layout... hvad synes i?

6 kommentarer:

rijaH sagde ...

Ser pænt ud :) Bare ærgeligt headeren ikke dækker hele vejen hen :(

Litzy sagde ...

Tro mig jeg er allerede i gang, men det kræver at jeg kan lokke lidt med min veninde :P

Piskeriset sagde ...

Det er vældig fint og sommerligt - dejligt :-)

Litzy sagde ...

Tak søde - ja jeg synes også at det er lidt lyst at se på, men samtidig har beholdt det lyserøde tema :)

Og så elsker jeg at man endelig kan få lov at få et bredere tema... iih hvor var det irriterende før at man skulle skifte tema hvis man ville have noget bredt. Så var det jo ikke det samme :P

Hazel sagde ...

Haha, er vi alle bare gået i kollektivt legehumør med de nye "designs"?

Jeg har først lige fundet din blog i dag, så jeg kan ikke sammenligne med før, men jeg synes, at det ser rigtigt fint og sødt ud :)

Litzy sagde ...

Hej Louisa... og velkommen til :)
Ja man skal jo udnytte når der endelig er noget sjovt at lege med :D