tirsdag den 31. maj 2011

Frustration

Ej hvor er jeg godt nok irriteret over blogger.
Der er flere blogs jeg ikke kan kommentere på fordi jeg ikke kan komme til at logge ind på min google konto, jeg kan heller ikke få lov at logge ind på min egen blog uden at kringle udenom det.... FÅ NU DET LORT FIKSET!

Det værste er at deres egen blog sidst blev opdateret den 24. med at de var klar over at der var indlogningsproblemer.... jamen så fiks det da... eller i det mindste hold folk opdateret.

Iiiiiiiih!

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg har læst, at flere har haft held med at fjerne fluebenet ved siden af 'forbliv logget ind' - ved ikke om det løser problemet for dig, men det løste i hvert fald deres med ikke at kunne kommentere hos andre blogs.

Litzy sagde ...

Tak for tippet - det vil jeg da lige prøve :)

Hazel sagde ...

Interessant, jeg havde et lidt andet problem for nylig, da jeg prøvede at logge ind på min gamle google-konto (hvor jeg har "gemt" en blog med alle mine gamle indlæg fra tidligere blogs, som jeg ville lede igennem efter et bestemt indlæg). Jeg kunne sagtens komme ind på gmail, men på blogger blev jeg hele tiden omdirigeret til min nuværende konto, som jeg jo lige var logget ud af... Gad vide, om det mon er relateret? I hvert fald må blogger godt snart tage sig sammen,

Tanja sagde ...

Og jeg er tit øv over jeg ikke har en blogspot blog for det virker meget lettere til tider.. meeen hvor har i da bare mange problemer for tiden.. Så tror bare jeg skal være glad nok for det jeg har ;)

rijaH sagde ...

Det kan også hjælpe at slette cookies :)

Litzy sagde ...

Skal lige forsøge det med cookies rijah, men synes ikke de burde være et problem når nu det er både i FF og explorer.