onsdag den 25. maj 2011

I'm baaaack

Hej alle mine dejlige læsere. Jeg håber ikke i er blevet trætte af at vente på mig?
I kan tro jeg har en masse at vise og fortælle så lover at de næste par dage bliver der ikke kedeligt... der er dog et enkelt "hvis" og det er hvis jeg kan få lov til at blogge.

De sidste par dage har jeg ikke kunnet logge ind på min konto, har hverken kunnet læse eller give kommentarer, så jeg er meget nervøs for hvordan det her kommer til at gå.
Blogspot.com ser også ud til at være en side der ikke findes når man prøver at gå ind på den.... WTF!

Andre end mig der har problemer med blogger?


Anywho... nu skal jeg jo igang med at vise og fortælle og så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvordan i vil have det?
Skal jeg bare samle det hele i et par lange indlæg? En om mad, en om udflugter osv... eller vil i have det i mere dagbogsform?

I får det lige som i vil have det.... måske ;0)

4 kommentarer:

Sandra sagde ...

Jeg gad faktisk godt læse det i 'emne'form :)
Velkommen hjem, søde! :) Håber I har haft en super fantastisk tur!

Louise sagde ...

Jeg synes også at emne-form kunne være sejt. Og jeg er helt 100 på at du har taget en maaaasse lækre billeder!

(Jeg har i øvrigt slet ikke haft problemer med blogger, underligt nok...)

Kathrin sagde ...

Synes du skal dele de op i emner :) Og velkommen hjem.

Litzy sagde ...

Jeg skal smide nogle indlæg sammen... skal lige finde ud af hvordan jeg vil dele det op :)