lørdag den 7. maj 2011

Preparations

Så er neglene blevet ferieklar.

På mine fingernegle har jeg Depend nr.193. Super smuk farve og dækker ved et enkelt lag. Jeg er faktisk meget imponeret over denne.



På mine fusser har jeg Depend nr. 209. Denne lak ved jeg faktisk ikke hvorfor jeg købte for jeg synes den er gyselig i flasken... men på sommerbrune fødder er den faktisk perfekt. Så tak for impulskøb :)
Har kun et enkelt lag på men den skal lige have et lag mere.



Er jeg den eneste der synes det er enormt svært at lakere tånegle? Synes altid det ryger ud over kanterne.
Og så undskylder jeg lige over at begge billeder er pre-cleanup men det plejer at ordne sig selv efter et bad :)

5 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Synes det er en mega fed lak :-)

eded sagde ...

jeg er SÅ misundelig på dine lange negle! ihh!

hvordan undgår du at de knækker?

Litzy sagde ...

J'adore - hvilken en af dem :)

Litzy sagde ...

Christina - uuuh jeg gør faktisk ikke rigtig noget. Jeg har altid været velsignet med meget stærke negle (behøver vi at sige min mor og søskende hader mig for det?)
Så lige der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

eded sagde ...

Må jeg hade dig med dem? haha