søndag den 29. maj 2011

A wonderful gift

Som jeg nævnte så havde min kæreste en gave til mig da jeg kom hjem fra ferie - en gave, som jeg blev virkelig glad for. Han er sgu så betænksom.

Han havde nemlig hørt mig tale om et ønske og tog selv kontakt til sælgeren i USA for at høre om hun kunne nå at lave min gave og sende den inden jeg kom hjem... og det må man sige at hun ku.

Jeg kom nemlig hjem til denne smukke halskæde:



Steampunk når det er allersmukkest.
Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen - jeg er verdens heldigste pige :)


Hvis i selv skulle have interesse, så kan SimplyWillow findes her.

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Aaarh, din heldige tøs - håbede sådan at det var det ;-)

Jeg fantaserer stadig om at købe noget derfra... og på et tidspunkt skal jeg nok tage mig sammen og gøre noget ved det :-D

Litzy sagde ...

Jeg siger spring ud i det... det er et utroligt smukt smykke - kan ikke lade være med at sidde med den i hånden og bare stirre på den. Så mange detaljer.

Ellers må du jo lige hinte for den kære bedre halvdel du har ;0)

Hazel sagde ...

Nårh, hvor sødt af ham! :) Var lige inde at kigge på hjemmesiden, og der er virkeligt nogle flotte ting, men jeg må sige, at din faktisk er min favorit - måske lige sammen med bogmedaljonen.

Litzy sagde ...

Jeg er helt enig Hazel, der er mange flotte men den jeg har fået er den pæneste. Jeg elsker at den er så simpel at den går til alt.