søndag den 8. maj 2011

Landvetter Airport Hotel

For ikke at skulle stresse med morgenbusser osv. i morgen, valgte vi at booke os ind på et hotel 200m fra indgangen til lufthavnen.
De kørte et specielt charter tilbud hvor man sammen med overnatningen også får en to-retters aftenmenu og sådan noget siger jeg jo ikke nej til.

Og se lige hvor hyggeligt et værelse vi har fået, og tjek lige hvad der står ude på badeværelset... sådan noget er jeg jo slet ikke vant til. Føler mig jo helt VIP agtig :P


4 kommentarer:

Emma sagde ...

Hvor ser det lækkert ud! :) Jeg ved ikke, om du har skrevet et sted, men hvor skal I hen?

Emma

Piskeriset sagde ...

Dejligt valg - nu må I have en rigtig god tur :-)

Litzy sagde ...

Emma - Bare vænt til du ser maden ;) Vi smutter lige en tur til Egypten i morgen :)

Litzy sagde ...

Tak søde Piske... nu skal du lægge godt mærke til den dessert jeg har spist i aften - det var med dig i tankerne at jeg valgte den :)