tirsdag den 7. juli 2009

10 Ting i "måske" ikke vidste om mig...

1. Jeg elsker den svovlagtige duft der kommer når regn falder på varm asfaldt en sommerdag

2. Jeg elsker når man kan dufte blomsterne før man ser dem.

3. Jeg hader at rydde op og gøre rent, men min arbejdsplads skal være ryddelig

4. Min idé om selvforkælelse indeholder mig, sofa, tæppe og masser af slik og chips

5. Jeg kan ligge med et tæppe over mig om der så er 40 grader... det er så hyggeligt.

6. Når jeg går en tur forbi kløver kan jeg stoppe op, bukke mig ned og plukke en firkløver. Jeg leder ikke efter dem, men de er der bare. Underligt talent alligevel :)

7. Jeg piller i sår, er det der, så skal det væk.

8. Jeg er ikke kreativ og har aldrig været det. Kan ikke sy, strikke, male eller noget som helst andet.

9. Jeg kan ikke være nøgen foran fremmede folk - svømmehallens omklædningsrum er et mareridt for mig

10. Jeg elsker mine alfeører :)

Ingen kommentarer: