tirsdag den 21. juli 2009

Det er de gratis glæder der tæller.

Og jeg har mange ting at glæde mig over.

Det vigtigste: Hr. kæreste er kommet (også grunden til at der ikke blev blogget igår).
Med sig havde han en masse lækkerier, bl.a. favoritsauce og Whiskeysauce fra Jensens. En pose hjemmeplukkede kirsebær, rejer i lage og en overflod af kærlighed.

Næstvigtigst er min prøvepakke fra Korres
Jeg må indrømme at jeg er vildt imponeret. Havde regnet med et par små poser, men der var faktisk en del.




Der er:
Quince Body Butter, Jasmine showergel, White tea gel gleanser, sugar crystal 3 i 1 antioxidant protection cream, wild rose mask, Watercress potent moisturiser, Wild rose 24-hour cream, Yoghurt cream og Thyme honey 24-hour cream.
Alt er fuldstændig naturlige produkter.


Her til aften har vi fået rigtig god mad: Majskolber til forret og Flintesteak med vilde ris og favoritsauce til hovedret. Til dessert senere blir det Kladkaka (verdens klammeste men lækreste chokoladekage)




Indtil desserten skal på bordet er min stue blevet lavet om til tattoo-shop. Naboen kom på besøg for at arbejde videre på kærestens tatovering. Tatoveringen var påbegyndt af en nybegynder for et stykke tid siden, men det var blevet noget mislykket, men sådan er det når man giver nybegynder lov til at øve på sig.
Men så er det godt at jeg har en flink og hjælpsom nabo, som kan komme og redde det :)




Og for at slutte ordentligt af: Dagens outfit bestod at jeans smøget lidt op, coral top og brun skjorte. På fødderne lilla plastikballerinaer... som mine mandlige kollegaer morede sig gevaldigt over idag :p


Ingen kommentarer: