torsdag den 30. juli 2009

Idag

Idag tog jeg til Ålborg for at tilbringe eftermiddagen sammen med veninden T.
T og jeg har gået på Handelsskolen sammen så vi kender efterhånden hinanden ret godt, hvis jeg selv skal sige det.

Vi startede med at tage en tur på Jensens Bøfhus for at prøve deres nye Svinemørbrad med råstegte kartofler og favoritsauce. Og som altid med salatbar til - Man skal jo være en lille smule sund :)

Derefter gik vi ud og brugte penge... eller jeg brugte i hvert fald mine.
Dagens høst blev Wallstickers til mit klædeskab, hybenthe, Engangsskrabere, Små stofdyr til min nevø og niece, Sådan en massage-ting til hovedbunden *salig*, Det meget omtalte leo-tørklæde, Lilla bikini, Brun bikini Og så de mest fantastiske grønne sko til 99,-
Hov ja... og en pose Dracula og en Faxe Kondi.




Og så var jeg iført en sweaterkjole som jeg har fået af søsters veninde, leggins og sorte ballerinaer.

Ingen kommentarer: