tirsdag den 22. februar 2011

Cosmic Liquorice

I går aftes tog jeg denne lak på mine negle og det var kærlighed ved første penselstrøg. Nøj den er smuk. Fine bitte små glimmerkorn i en lækker sort lak. Og det er glimmer i alle verdens farver. Det er præcis det samme som at stå og kigge op på stjernerne en mørk vinteraften.

Og så kan det godt være jeg er mærkelig... men da lakken var næsten tør, så syntes jeg altså at den lugtede af lakrids. Uhmmm :)

To lag har jeg på + en overlak. Den er lidt ru og en anelse mat uden topcoat, så den kom lige på også :) Og som altid er der god kort tørretid og den er let at lægge.

(Det første billede prøver jeg at lave om i morgen... for der gik blitzen da lige lidt amok :P)


6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Pretty pretty! Og nu ikke noget med at bide i dem, fordi de dufter af lakrids ;-)

rijaH sagde ...

Den er virkelig flot :D

Sandra sagde ...

Jeg er simpelthen så imponeret over dine negle - eller det faktum at du kan holde dem så lange! :)

Litzy sagde ...

Piske - Hehe jeg skal prøve at lade være. Men iiih hvor fik jeg bare lyst til en pose bland-selv da jeg snusede til mine negle :P

Litzy sagde ...

rijah - Jeg er helt enig... er faktisk enormt positiv overfor eyeko. Synes de laver nogle rigtig fine lakke med god holbarhed. Bare en skam de ikke så ofte laver nye farver

Litzy sagde ...

H-T Tak :) De er nu langt fra ofte særlig lange. Jeg knækker dem for et godt ord. Men de er nemme at holde når man har skrivebordsarbejde :)