søndag den 20. februar 2011

Jeg vil anbefale dig en film

Hvis du nu ligger en aften og ikke ved hvilken film du skal smide i afspilleren, så vil jeg her komme med en anbefaling.... yes den er på norsk, og ja den er filmet med håndholdt kamera og jep den handler om trolde... men det er simpelthen den mest geniale film jeg længe har set.

Først da drengene snakkede om at den skulle vi se så tænkte jeg bare at de måtte ha drukket af natpotten... seriøst, en norsk film? Norsk!?

Ja ja ja... jeg blev klogere :P

De kan nu alligevel noget de nordmænd. Så skynd dig at få fat i TrollJegeren. Den er genial :D

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Spændende - den lyder som noget for mig. Tak for tippet :-)

Litzy sagde ...

Jamen så lidt da... den er super godt lavet og de har tænkt på de mindste detaljer.

Kæresten som sidder og påpeger fejl i alle film (og jeg mener virkelig ALLE film), havde ingenting at sige til denne her :P