onsdag den 23. februar 2011

Med sprøjtende tårer og popcorn galt i halsen

Åååh det var præcis hvad jeg havde brug for - at grine ud. Som i tårer, mavekramper, åndebesvær og varme helt ud i tåspidserne.
Og så liiiige når man tror man er ved at komme sig, så begynder det hele forfra igen.

Og årsagen til alt dette?
Det er da selvfølgelig min dejlige kat med sin alt for tunge bagdel, der prøvede at hoppe galant op på sit kradsetræ, ikke kunne få røven med sig og derfor hang og dinglede på kanten.

Ååååh jeg begynder næsten at grine igen bare ved tanken.
Og nu ligger hun bare og kigger enormt fornærmet på mig :P



Hvornår har du sidst tudet af grin? Og hvad var årsagen?

14 kommentarer:

Sacha sagde ...

Jeg kan så levende se det for mig og ja sidst jeg grinede stort, var ved en episode lignende din :D

Det ser nu tosset ud, når katten opdager at hele kroppen ikke er kommet med :D

Litzy sagde ...

Ja de er nu herligt underholdende... især når de prøver at redde den ved at se ud som om at det da hele tiden var meningen at det skulle foregå på den måde :P

Piskeriset sagde ...

I forgårs gav gemalen mig et lift til træning om morgenen, og jeg ved ikke helt, hvad der gik galt for ham, men han lød som en forkølet fraggel - jeg var helt kvæstet af grin :-D

Litzy sagde ...

En forkølet fraggel.... åh gud det må ha lydt morsomt :D

Anonym sagde ...

hvad hedder din kat :-D

Litzy sagde ...

Hun hedder Freja :)

Louise sagde ...

Hun er også rigtig god til at se fornærmet ud! :D
Katte er nu god underholdning!

J'adore blog sagde ...

Nøj hvor ser den sur ud den kat :-) Hehe..
Altså jeg har faktisk også en kat. Vi nyser om kamp nogen gange, det er ret underholdene :-)

Litzy sagde ...

Louise - Hun er nemlig super god til at se fornærmet ud :D

Litzy sagde ...

J'adore - Nysekonkurrence... hvor skægt :D
Elsker katte. De laver de særeste ting nogen gange

rijaH sagde ...

Haha lyder også rimelig sjovt :D

Sidste gang var da jeg så Shrek Forever after, den var så sjov, slet ikke hvad jeg havde forventet af nr. 4 i rækken :P

Hazel sagde ...

Katte er bare herlige :)

Litzy sagde ...

rijah - Var slet ikke klar over at der var kommet en nr.4
Den skal jeg da helt klart se :D

Litzy sagde ...

Hazel - Enig :D Jeg elsker mine små terorister :P