tirsdag den 1. februar 2011

En lille blogaward

Heldige mig er blevet tagget af hele to søde piger i The Versatile Blogger Award :)
De søde piger er Rikke og Kamilla.

Her er reglerne:
1. Du skal linke til den person som gav dig awarden (mig)
2. Fortælle 7 facts om dig selv
3. Tagge/give en award til 15 andre. (hmmm jeg tror slet ikke at der er 15 tilbage, der ikke har fået den)

7 facts om mig:
1. Min far fik lov at vælge mit navn og var så genial at "Hvis det blir en dreng skal han hedde Per og en pige skal hedde Pernille".... tak far.
2. Jeg sover bedst hvis jeg holder om en pude (nogen gange kan jeg slet ikke falde i søvn hvis jeg ikke holder om en)
3. ... Jeg sover også med ørepropper det meste af tiden da jeg er enormt lydfølsom.
4. Jeg køber slik hver gang jeg er ude at handle fordi jeg er mega sliksulten, kommer hjem og spiser et par stykker hvorefter posen bliver lagt i en skuffe og først fundet når jeg engang imellem skal rydde op...
5. Da jeg var lille var mit største ønske et flyvende tæppe, at giftes med en millionær og at få børn med en neger :P
6. Jeg blev faktisk forlovet som 6-årig (og er det stadig) med en af mine forældres venner - hey, han havde penge... heheh
7. Jeg er bange for fugle


Og så er jeg også en af de enormt kedelige, så jeg vælger ikke at give den videre for mener faktisk at jeg har set den på alle blogs efterhånden.

Ingen kommentarer: