tirsdag den 8. februar 2011

Halloween vs. Nytår

Ok nu må i hjælpe mig her.

Veninden og jeg skal jo til Las Vegas og det har hele tiden været aftalt at det skulle gøres til nytår... men så var jeg lige inde og kigge priser.

En enkelt overnatning på hotel i November = $39
En enkelt overnatning på hotel i December = $444 !!!!

Say What!? Altså jeg ved godt at det vil være dyrere op til nytår, men SÅ meget dyrere?

So nu overvejer vi at tage afsted til Halloween i stedet, men det er også ensbetydende med at jeg kun når at spare 7500kr mindre op.

Uh what to do? Hvad ville i vælge?

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Klart Halloween - men nu ville jeg til enhver tid også helst opleve USA på lige netop det tidspunkt, så... :-)

Litzy sagde ...

Ja jeg hælder også mest til Halloween... for at se hvordan de slår sig løs :D