mandag den 21. februar 2011

Lorte Mandag!

Idag har virkelig været mandag - med lort på :(

Dagens startede allerede kl. 1:30. Mor her skulle tisse... det er sådan noget man skal midt om natten når man er ved at blive gammel :P
Men kan jeg falde i søvn igen bagefter? Naharj, jeg er da lysvågen og klar til fest. Ligger og vender og drejer mig lidt og bliver så pludselig overmandet og koldsved og den sygeste kvalme... som i "om 2 min skal du ud til Ulrik".
Der skete heldigvis ikke mere og jeg faldt i søvn.

Kl. 6:30 ringer vækkeuret som det plejer og jeg trykker på snooze. Elsker at ligge og lumre lidt i de 10min. Jeg falder så i søvn og vågner igen med et sæt og kigger på telfonen... klokken er 6:50. Jeg har slukket for alarmen i stedet for at sætte den på snooze..! Ja ok 10min mere er måske ikke alverden, men når det ikke er planlagt så blev man altså lidt stresset.

Nå men kom i bad og fik tøj på og smurgt madpakke og så var vi klar til afgang. Nøglen i bilen... host host. Hmmm... nøglen drejes igen... *host host*
NEJ nej nej! Den vil sgu ikke.

Så i -18 graders kulde måtte vi gå på arbejde... og det for mig iført tynde kondisko og vanter uden fingre. Fårk der var koldt... og for at det ikke skulle være alt for let for os så var der spejlglat nogle steder og kæresten præsterede da også at kysse asfalt en enkelt gang. Det tog os 20min at gå på arbejde.


Det har simpelthen været en rigtig skod-dag.
Bilen har vi dog heldigvis fået liv i igen... batteriet kunne åbenbart ikke holde til at det blev så koldt så pluseligt.


Håber at du har haft en bedre dag?

2 kommentarer:

Sandra sagde ...

Åhr, en nederen start på dagen.. Håber den er blevet bedre, siden du skrev?
Jeg har fri fra uni i dag og burde læse, men der findes bare alt for mange overspringshandlinger :)

Litzy sagde ...

Jo tak søde... dagen i dag var meget bedre :) Og bilen kører heldigvis også igen.