onsdag den 9. februar 2011

New books

Synes lige jeg ville dele nogle nye bøger på min hylde. Fik dem til jul, men jeg er jo lidt langsom så har først fået taget billeder af dem nu :P

Har bladret lidt i Moderne Mama og den virker faktisk rigtig god - den med Jamie derimod er jeg sådan lidt *meh* overfor. Synes der er for meget skrift og for lidt struktur... hele opskriften står ud i en køre, så jeg forudsiger desværre at jeg kommer til at lave mange fejl fordi jeg mister overblikket.
Men nu må vi se.

Har i selv nogle af de viste bøger? Og hvad er jeres vurdering?

5 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Larsson-ser er absolut anbefalelsesværdig - og jeg har ellers tit oplevet, at bestsellere let kan skuffe. Men denne er bare så god :-)

Moderne Mamma er udmærket - især til den pris! Jeg har kun nået at prøve én af opskrifterne indtil videre, men den var rigtig lækker :-)

Litzy sagde ...

Det lyder godt :)
Kender ikke prisen på Moderne Mama, men glæder mig til at afprøve et par stykker deri :)

Guapizimo sagde ...

Jeg har Stieg Larsson bøgerne, men har endnu ikke fået dem læst, ser dog stadig frem til at gøre det :)

Litzy sagde ...

Jeg fik den første i serien til min fødselsdag, men er heller ikke kommet igang endnu :)

Er bedst til at læse om sommeren.

J'adore blog sagde ...

Larson bøgerne har jeg også læst :-) Super gode...