tirsdag den 22. marts 2011

Held i uheld

Som i nok ved så skal jeg jo en tur med veninden til Egypten så vi har fulgt rigtig meget med i nyhederne for tiden (forståeligt nok).
Min veninde siger så til mig i fredags om jeg ikke lige kunne ringe til rejseselskabet om det hele stadig kommer til at ske.
Jeg fejer hende af med et "Altså hvis der skulle ske noget, så kontakter de os jo... og når vi ikke har hørt noget, så er det fordi vi skal afsted. Desuden er der jo roligt dernede igen."

Hun kommer så over til mig i går og spørger igen om jeg ikke bare kan ringe og bekræfte vores rejse.

Jamen ok så, hun for ret og jeg får fred. Så jeg ringer. Og siger med min mest humoristiske tone: "At jeg da bare lige skal høre om alt nu også er godt i Egypten."

Og så får jeg følgende umelding: "Alt er fint dernede... men jeres rejsepakke er aflyst."

SAY WHAT!
Og vi skulle åbenbart have fået både opringning og mail... (vi har fået nada - nul - niks!)

Hun får mig så beroliget med at det bare er den dato vi ikke kan komme afsted, men at de har en afrejse 3 dage før den oprindelige.. og denne er så fra Göteborg i stedet for Kbh. Men vi skal skynde at beslutte os for der er kun 9 pladser tilbage.

Så jeg får hurtigt vendt situationen med veninden og får ombooket vores ferie.

Så NU skal vi afsted.
Puuuh jeg havde sved på panden :P

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Argh, så var jeg også blevet lidt gråhåret - godt at I nåede at opdage det :-O

Litzy sagde ...

Hehe ja... jeg er sikker jeg fandt et nyt gråt hår idag :P
Men ja lige pludselig var det jo ikke så dumt at hun ville have mig til at tjekke.

Sandra sagde ...

Dårlig service at I ikke har hørt fra dem, altså!!
Godt at I kommer afsted - jeg er kun 'lidt' misundelig! ;-)

Litzy sagde ...

Jeg er enig H-T. Selvom de påstod at have gjort det. Jeg tvivler dog :P