onsdag den 15. juni 2011

BBQ chicken

Så kommer mit lille test resultat...

I brevet er der en pose og krydderiblanding. Kylling kommes i pose, krydderi rystes ned i og pose kommes i ovn.

Selve resultatet blev super godt. Synes dog godt at krydderiblandingen kunne være lidt mere saltet. Men kyllingen blev dejlig mør.
Eneste minus var at posen var gået i stykker da jeg tog den ud af ovnen. Den var simpelthen revnet hele vejen ned ad den ene side. Om det bare var denne ene gang skal jeg ikke kunne sige, men skal prøve en ny blanding i morgen og lade jer det vide :)



Serverede kyllingen sammen med ris og majskolbe... mums.

4 kommentarer:

Louise sagde ...

Så sidder man her, midt om natten og bliver helt sulten!

Litzy sagde ...

Åh undskyld Louise... men det smagte nu altså også godt :)

tumling sagde ...

Vi fik en römertoften eller hva sådan en fætter hedder..
Og der bliver den altså også bare dejlig mør :)

Litzy sagde ...

Uh ja dem har jeg også hørt meget godt om. Pt har jeg bare desværre ikke plads til sådan en i mit køkken. Den står dog på ønskeseddelen :)