mandag den 20. juni 2011

Jægerschnitzel

Havde et par schnitzler i fryseren og bestemte mig for at lave en omgang jægerschnitzel... nøj den var lækker. Og sovsen var så god at jeg kunne ha labbet den i mig.




Lige nu sidder jeg og guffer noget lidt udsædvanligt i mig. Nemlig hønsefødder. Har en kinesisk veninde som gav dem til mig da jeg nævnte at jeg aldrig havde smagt det før.


Og dommen?
De smager faktisk ganske udemærket. Altså det er som at spise spidsen af en kyllingevinge. Der er ingen kød, men skind og brusk. Så det er ikke noget man bliver mæt af :P Og selve smagen kom jo nok også af den lækre sovs min veninde havde kogt dem i.
Jeg kunne ikke finde på at lave det selv, for meget arbejde for for lidt, men vil da ikke sige nej hvis jeg fik dem tilbudt en anden gang.

Har du spist anderledes ting?

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Orv, den der sovs til jægersnitzel ser god ud - hvordan har du lavet den?:o)

Litzy sagde ...

Den er lavet med bacon, løg, champignon. Tilsat tomat pure, vand, hvidvin, timian, persille, salt, peber, mel, bouillon, paprika og creme fraiche.

Den var helt perfekt :) Du må sige til hvis jeg skal smide opskriften.

Anonym sagde ...

Vil gerne have opskriften på jægerschnitzel. Ser lækker ud