lørdag den 18. juni 2011

Shopping

Min kæreste er begyndt at spille kort.... havde det være Poker eller et eller andet sejt så var det ok. Men nej, nørden spiller Magic Cards med sine venner :P

Har prøvet at følge lidt med, men må indrømme at jeg slet ikke kan finde ud af hvordan det foregår. Oh well.... sådan er det at være sammen med en nørd.

Nå men idag tog jeg med kæresten og hans kammerat til Uddevalla fordi de skulle købe nye kort.
I mellemtiden smuttede jeg forbi lidt butikker og fik lidt nyt med hjem.

F.eks. denne smukke taske. Den er helt postkasserød (kameraet er bare ikke god til at fange farven) og så er den i imiteret ruskind.



Derudover lidt mere lak til samlingen.

Depend - nr.223, Lumene - Night Party nr. 75, IsaDora - Apricot nr. 123 og IsaDora - Onyx nr.45
Forresten mine første fra Lumene og IsaDora.

Ingen kommentarer: