torsdag den 23. juni 2011

Rum and coca cola

Sidder lige og nynner en lille sang for mig selv :P I kender den måske hvis i har hørt Shubidua lige så meget som mig.

Nå men årsagen er at kæresten og jeg synes vi godt måtte forkæles i dag. Der er jo Skt Hans. Og siden det ikke fejres her i Sverige, så måtte vi jo fejre det for os selv.

Så jeg lavede os en super lækker omgang pasta med kødsovs (i ved.... for det skal jo være luksus når der skal fejres :P) og han blandede os en god drink med cola og en meget mørk og lækker rom.


7 kommentarer:

rijaH sagde ...

Så er der vel revanche i aften når der fejres midsommer? :D

Sacha sagde ...

Den overskrift kan du ikke være bekendt at komme med, for nu synger jeg konstant den linje og kan slet ikke komme i tanke om resten af teksten.

Nå, jeg kommer sgu nok på det - kan det meste af min shu.bi.dua *ahem*

Litzy sagde ...

rijah - Lige pt står det ned i lårtykke stråler. Jeg tror bare vi skåler i rom & cola og lader svenskerne om at feste :P

Litzy sagde ...

Sorry Sacha, men hvis det kan hjælpe dig så har jeg også gået og nynnet den hele tiden og kan også kun den ene del.

Du får da lige hele omkvædet:

Vi gør de ting som andre går og tænker
og tjener mange money money money
money money money
mens andre knokler rundt med deres enker
ta'r vi til Trinidad.

Drinkin' rum and coca cola

Sacha sagde ...

Du er sgu en skat, nu kan jeg faktisk finde den rette sang...

(Der googles... - pausemusik - )

... og titlen på den er rent faktisk rom og cola.

resten af teksten finder du lige her:
http://www.shubidua.nu/engelsk/ealbum6.html

Litzy sagde ...

Hahaha... google er din ven :P

Sacha sagde ...

Haha.. Ja :D

Havde den side under foretrukne på et tidspunk, så vidste at den var der ude.

kunne så ikke huske det præcise navn på siden.