onsdag den 13. juli 2011

En dårlig dag

I morges var jeg sikker på at det var torsdag og da jeg så indså at det egentlig kun var onsdag var jeg klar over at denne dag ville blive til en rigtig lortedag... og jeg fik ret.

Kender i ik det at man bare kan fornemme at alt vil gå galt fra når man vågner?

Nå men det gjorde det så for mig - veninden kom nemlig over og fortalte at vi blev nødt til at aflyse vores tur til Las Vegas (bare det at skrive det giver mig en lille klump i halsen).
Jeg forstår godt hendes grund til det, at hendes morfar har fået kræft, har det rigtig dårligt og hun vil gerne være i nærheden hvis der skulle ske noget.
Det forstår jeg udemærket.

Jeg kan dog alligevel ikke lade være med at have rigtig godt og grundigt ondt af mig selv. Jeg er skuffet og ked af det. I ved jo selv hvor meget jeg havde glædet mig til den tur, havde ligefrem siddet og lavet lister over alle de ting der skulle opleves, spises og ikke mindst købes med hjem.
Og nu bliver det ikke til noget.
Det efterlader mig lidt tom indeni... og faktisk en lille smule vred. (Why is it always me!?)
Oveni det så synes jeg at jeg får den ene komplicerede sag efter den anden på jobbet i dag.



Anywho... nu vil jeg kaste mig ud i lidt projekter for at lede mine tanker over på noget andet.
Der skal bl.a. laves:

Agurkesalat
Ribssaft
Rødkål
Rysteribs
Gulerodskage
Brunsviger


Så må vi se hvor meget af det jeg rent faktisk får lavet :P

6 kommentarer:

Hazel sagde ...

Øv, hvor træls! Kan godt forstå, at du er nede over det, sådan noget er så bittert.

Litzy sagde ...

Tak søde Hazel :)
Nu er jeg igang med argurkesalaten (syltetøj lige blevet færdig) så jeg har da noget andet at tænke på

Piskeriset sagde ...

Nej, noget l*rt! Øvøv - forstår godt din frustration! :-(

Litzy sagde ...

Tak Piske... jeg er godt nok meget depri i aften kan jeg mærke

Anja sagde ...

Æv det er jeg virkelig ked af at høre! :( PIS!

Litzy sagde ...

Tak søde :) Jeg finder nok på noget andet