søndag den 3. juli 2011

A whole new appartment

Som jeg fortalte så har kæresten og jeg brugt et par dage på at rykke møbler rundt, ind, ud og gøre rent fra top til tå... i dag vil jeg dele forandringerne med jer.
Det føles virkelig somom vi er flyttet et helt nyt sted hen og for første gang i 2 år så føler jeg mig faktisk ekstremt tilpas i min stue... yay! :)

Before (de røde sofaer var dog allerede en gang blevet byttet ud med nogle ekstremt grimme grønne sofaer som kæresten havde med sig):

After:

Before (På endevæggen stod computerbordet til kæresten):

After: (væggen er bar nu, men vi venter jo på et fjernsyn som skal indtage pladsen)

Before:




After:



Og som en lille bonus så får i lige vores gang at se. Den fungerer nu som lidt pulterkammer, samt passer godt på mit verdenskort som jeg nyder at stå og kigge på imens jeg drømmer mig væk til de fjerne lande :)

6 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Hvor er det blevet godt :-)

Sacha sagde ...

Man ved der bor kat når der står disse praktiske, men meget lidt kønne kradsetræer i stuen :D

Så er det ellers noget af en forandring stuen har været igennem.

Litzy sagde ...

J'adore - Tusind tak. Med tanke på at vi ikke har mere plads, så synes jeg faktisk at det blev ganske ok

Litzy sagde ...

Sacha - Hahaha ja de er sgu meget lidt kønne. Dog findes der mange meget mere grimme derude så den her er ok. Håber dog engang at få hus, hvor misserne kan få legerum i kælderen e.l.

Og forandring fryder mener jeg man siger :) Næste projekt bliver at male sofabordet hvidt... men det blir når både tid og penge er til det.

Kathrin sagde ...

Det er da blevet fint :)

Litzy sagde ...

Kathrin - Tak søde :)