lørdag den 30. juli 2011

Onyx

Jeg fik endelig taget mig sammen til at tage et billede af min neglelak - blev faktisk nødt til at tage den på igen fordi den var blevet noget slidt :P
Den hedder Onyx og er fra IsaDora.

Allerførst får i et billede af rigtig Onyx:



Og så et billede af lakken i flasken og derefter på neglene:




Ligner det Onyx? Jeg synes faktisk at de har ramt farven ganske godt. Sådan en rosa/laksefarvet der i det rette lys chancerer over i grøn.
Smuk smuk farve.

I får den lige igen i alm lys og så et med blitz


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dine negle er meget pænere korte.. Synes du har smukke hænder og flot farve iøvrigt :-)

Litzy sagde ...

Tusind tak - Det var rigtig sødt sagt :)
Må indrømme at mine negle som regel kun bliver lange af ren dovenskab. De vokser vildt hurtigt og nogle gange orker jeg bare ikke at klippe dem :P

rijaH sagde ...

Den ser sgu flot ud :D og kan egentlig godt li dine negle både lange og korte :)

Litzy sagde ...

Tak søde rijah - og ja det er en super flot farve.
Dejlig neutral også :)