lørdag den 3. april 2010

Endnu en påskefrokost og dullekomsammen

Idag er nok den dag jeg har glædet mig allermest til.

Kl.15 skal jeg til påskefrokost med kærestens venner - og jeg må indrømme at jeg er lidt nervøs.
Venner er jo som sagt, dem der er værst til at dømme.
Men nu må vi se hvordan det går. Jeg glæder mig i hvert fald til at møde dem allesammen.

I aften skal jeg så mødes med nogle at dullerne fra Depjatten, hvor vi skal på café og hygge og drikke drinks.
Jeg glæder mig enormt meget til at møde nogle at de folk som jeg snakker med stort set hver dag.

Jeg håber og tror at vi får en fantastisk fed aften :)

Har ikke tænkt så meget over aftenens outfit andet end at når jeg nu skulle pakke, så skulle det være så lidt som muligt. Så der blev pakket dele, som kunne mikses og matches.

Idag skulle jeg have haft nederdelen på fra igår, men blev lige pludselig i tvivl. Så valget faldt på bukser i stedet :)


Ingen kommentarer: