onsdag den 7. april 2010

Kagebord og familiehygge

Med bilen stadig på tankstationen, drog kæresten og jeg en tur ind til København søndag.
Her havde vi bestilt kagebord på D'angleterre som jeg glædede mig enormt meget til.

Min vurdering? Øhm ja, der var kage, og det smagte godt. Men 250kr pr person værd? Nej.
Jeg havde forestillet mig et bredere udvalg samt at kagerne var individuelle. Det var de ikke og når folk ikke kan finde ud af at skære ordentlig i kager, så så det hele hurtigt meget rodet ud.



Men kæresten og jeg hyggede og det var da meget romantisk at sidde og flette fingre på D'angleterre.
Og så spottede jeg Mathilde, som også lige var inde og nyde kagerne.
Dog kunne jeg ikke få migselv til at sige hej, så fik ikke hilst på hende. Nogen gange er det ikke altid så sjovt at være så genert.

Bagefter gik vi en tur på strøget og fik strukket maverne ud igen :)


Søndag var jo så dagen vi skulle have kørt hjem til Sverige igen, men da vi ikke kunne komme til det, så tog vi op til Svigermor og spiste pizza og hyggede.
Jeg er helt vild med min kærestes familie - de er så hyggelige at være sammen med og jeg kunne have været der hele aftenen :)

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Av, det var godt nok mange penge - men det lyder ellers rigtigt hyggeligt! (:

- Kit

Litzy sagde ...

Ja og især når det ikke rigtig var det værd, men nu er det da prøvet og jeg kan krydse den af min to-do liste :)