mandag den 26. april 2010

Mor er skuffet

Og en lille smule vred... men mest skuffet.

Var jo til samtale idag, eller det vil sige; skriftlig prøve.
Dem der gik videre, skal så i morgen til noget rollespil og i overmorgen til endelig jobsamtale.

Jeg gik ikke engang videre idag. Den skriftlige prøve var delt i tre afsnit. Den første indeholdt procentregning - jeg suger til procentregning. Måtte simpelthen gætte mig igennem den. Anden del skulle vi tilrettelægge et skema med hvor lang tid vi ville sætte af til de forskellige dele og jeg nåede kun halvvejs inden tiden var opbrugt :( Og sidste del gik egentlig ganske godt indtil jeg skulle svare på nogle spørgsmål om firmaet og gik fuldstændig kold :(

Helt igennem en lortedag og en lorte mandag. Øv øv øv. Og jeg kan ikke blive sur på andre end mig selv.

Til gengæld havde jeg min nye top på, og det hjalp en lille smule på humøret (selvom jeg på billederne måtte tvinge smilet frem).




Og nu vil jeg drukne mine sorger i rødvin og KEX chokolade... imorgen er der atter en dag.

2 kommentarer:

Tigeren aka Chau sagde ...

Super fin top med striberne og skulls :-)

http://thetigerakachau.blogspot.com/

Litzy sagde ...

Engang imellem lykkedes det at finde noget brugbart på markeder :)