søndag den 25. april 2010

From IKEA with love

Tømmermændene idag blev bland andet brugt i IKEA med kæresten og en kollega.
Jeg fandt et par småting, men min kærlighed faldt på en plante.

Den SKULLE bare med hjem og stå i min stue.
At jeg så nok skal få den slået ihjel på nul komma fem er en anden sag.



Resten af dagen er foregået på sofaen med laptoppen på skødet og Ben & Jerrys is ved hånden.

I morgen er der atter en uge... dog skal jeg onsdag og torsdag på kursus igen, og så smutter kæresten til Lithaun torsdag og kommer først hjem igen søndag. Puha hvor jeg kommer til at savne ham.

Og i morgen skal jeg noget spændende på jobbet. Fortæller om det når jeg kommer hjem.

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Lige præcis de planter der er jeg verdensmester i at tage livet af.. har nok formået at slå en 3-5 stykker ihjel de sidste 2 år :/ så nu har jeg helt opgivet den og købt en helt anden slags der næsten ik er til at slå ihjel :P

Litzy sagde ...

Uh nu bliver jeg jo lige pludselig nervøs :P

Nå den må leve så længe den kan ... indtil videre er jeg bare glad for at have noget grønt at kigge på.