fredag den 30. april 2010

I did it!

Efter 3 år og 3 måneder på jobbet har jeg endelig fået mig en ny stilling.

Var til samtale tirsdag og fik opringningen torsdag imens jeg var på kursus, at nu fik jeg min forfremmelse.

Så fra og med mandag kan jeg kalde mig Quality Coach. Nu blir det mig, der skal stå for al undervisning på jobbet. Jeg skal lytte med på folks samtaler og komme med pointers til forbedringer osv.

Ih hvor er jeg bare glad - kan næsten ikke komme ned på jorden igen.

Det eneste der mangler, er min kæreste at fejre det med. Pt. sidder han i Lithaun, men han kommer hjem på søndag og jeg glæder mig utrolig meget.
Hold kæft jeg savner ham.

8 kommentarer:

rijaH sagde ...

Tillykke :) Går ud fra du er hos Sykes? Eller det hed det engang :P Så blir du en af dem der jeg hader fra min tid i kundeservice/support ;)

Litzy sagde ...

Hehe... er jeg :P
Men jeg satser nu på at jeg kan få det serveret sådan at jeg ikke får uvenner :)

Og hvad sad du med? Og hvor længe siden?

rijaH sagde ...

Sad ikke lige hos Sykes men hos det berygtede Twenty4help i Ljusdal fra 2003-04 :) og når man kender et callcenter ja så kender man sgu dem alle hehe ;D

Litzy sagde ...

Ah ja.. dem kender jeg :)
Og du har helt ret, det er sgu det samme overalt.
Nu er det heller ikke min plan at tilbringe resten af mit liv heroppe, men det giver god erfaring + jeg må indrømme at have fået nogle skide gode venner her, og dem ville jeg ikke bytte for noget andet :)

rijaH sagde ...

Samme her :D var en kanon oplevelse.. snakker stadig med rigtig mange fra dengang og de er blevet nogen gode venner :) Det gir et anderledes sammenhold når man er dansker i udlandet og det er nok derfor man er så tæt :)

Litzy sagde ...

Det er jeg rimelig sikker på... I starten er det jo en anelse skræmmende og folk snakker jo så "sjovt" her i Sverige :P

Tine sagde ...

Det er bare super godt for dig. Tillyke :D

Litzy sagde ...

Tak søde Tine :)