søndag den 18. april 2010

Tales of the Union-course - Part deux

Torsdag

Stod op kl.7 og gjorde mig klar, hvorefter jeg trissede ned for at spise morgenmad.
Der var stort set alt hvad man skulle kunne tænke sig til morgenmad - og jeg fik vist også spist mere end rigeligt :P




Formiddagskaffen bestod af en kanelbulle med creme og en kop kaffe. Spiste dog kun halvdelen for var stadig mæt efter morgenmaden.




Til frokost var der igen buffet. Her var der valg mellem meatloaf eller suppe. Og igen en kæmpe salatbuffet. Mums!




Som afslutning om eftermiddagen var der en lille brownie og kaffe.

Jeg må indrømme at på det punkt var jeg så mæt at jeg nok kunne ha trillet hjem.



Og jo - selvfølgelig var der en masse fagligt de to dage og der blev læst/forelæst og gruppearbejdet en hel masse... men den del vil jeg ikke kede jer med :)

Ingen kommentarer: