søndag den 25. april 2010

Markedskøb

Vi havde bare en super hyggelig dag igår - en dag som stadig kan mærkes idag, men det er en helt anden historie :P

Der var jo marked i byen, et marked som vi har i foråret og så igen i efteråret.
Jeg havde glædet mig enormt meget til at møde et par danske smykkedesignere, som plejer at have stand på markedet, men de var der desværre ikke i år.
Må indrømme at jeg var meget skuffet - især når jeg altid støtter dem og havde glædet mig til at udvælge et smykke igen.

Men fandt heldigvis en anden stand med mange fede smykker og kom hjem med denne virkelig skønne ring:




Kæresten fik sig også to fede ringe.

Derudover fik jeg også købt mig en rigtig fed top (har ikke lige fået taget billede, men det kommer nok på et tidspunkt), og så købte vi en dynge sund slik. Og jeg ved at de kloge siger at tørret frugt ikke er spor sundere end slik, men jeg bilder stadig migselv ind at det stadig er sundere end kunstige tilsætningsstoffer.

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

*aaaaaaaaargh*

Den ring er jo totalt meget mig! Hvor er den fed! Din heldige rad - jeg er helt irgrøn af misundelse ;-)

Litzy sagde ...

Jeg er også bare super glad for den :)
Men ellers er den sikkert nem nok at finde... du må bare afsted på nogle markeder :P