onsdag den 28. april 2010

Popcorn, the og sommerfugle i maven

Her sidder jeg så på hotellet med en dejlig kop the ved siden af mig og en pose popcorn.

Idag har været rigtig lærerig - der svømmer en masse paragraffer rundt i mit hovede, men de begynder at give mening.

Og så er jeg rigtig nervøs for udfaldet i morgen.
Jeg er lidt bange for at det ikke bliver mig som får stillingen, en af mine kollegaer har også søgt og hun er uddannet skolelærer, hvilket giver hende en fordel da en del af stillingen vil være at træne og undervise folk.

Hun fortjener den, hvis hun får den, men samtidig blir jeg også mega skuffet hvis hun gør.

Iiiiih det er træls at sidde med den fornemmelse. At ønske det værste og samtidig det bedste for en anden.

Kan vi ikke bare spole tiden frem til når jeg allerede har fået resultatet at vide?

Ingen kommentarer: