søndag den 18. april 2010

Tales of the Union-course

Så fik jeg taget mig sammen til en kort fortælling om mit to-dages kursus.

Onsdag

Blev hentet 7:30 om morgenen og så kørte vi mod det hotel, hvor kurset skulle afholdes.




Det første jeg lagde mærke til da vi ankom, var at der udenfor vores mødelokale stod 2 store kurve med alverdens frugt, en kæmpe skål blandselv slik med små tilhørende blandingsposer og en kæmpe skål med karameller.

Derudover havde hotellet stillet en popkornsmaskine og en softicemaskine til rådighed til os. MUMS!

Vi startede dagen med lidt morgenmad i form af en skive rugbrød med salat, parmaskinke, brie og bønnespirer (sådan nogle små nogle som hedder noget bestemt).
Det smagte faktisk rigtig godt.

Derefter holdt vi møde og efter et stykke tid var der frokost i en time.
Her var der buffet med kartoffelmos og valg af enten fiskefileter eller tynde kalvebøffer.
Dertil en kæmpe salatbuffet og boller, som næsten var et måltid i sig selv.

Under pausen var der også mulighed for at tjekke ind, hvilket vi gjorde. Mit hotelværelse var rigtig hyggeligt, og der var velkomsthilsen på tv-skærmen når man kom ind.




Fik også taget mig tid til lige at tage billede af dages outfit.




Efter lidt mere kursus og gruppearbejde (hvoraf gruppearbejdet foregik ude i den strålende sol), så var det tid til eftermiddagskaffe. En rigtig lækker chokoladekage og skåle med blandede nødder og tørret frugt.
Efter kaffen var der lige tid til at sætte sig ude i solen med en skål softice. Uhmmm hvor var det rart.

Der blev lige klemt en times undervisning mere ind og så var der ellers fri rådighed indtil aftensmaden kl.19.

Jeg satte mig ude i solen med en kollega og nød en skål popcorn og bare slappede af. Ih hvor var det hyggeligt.


Aftensmaden bestod af Kyllingebryst fyldt med pesto, tomatrisotto, sauce lavet på balsamico og grøntsager. Jeg kunne sagtens have kværnet en portion mere, for hold da fast hvor var det godt.

Desserten var cheesecake med brombær-kompot. NAM!


Jeg sluttede aftenen af med at sætte mig op på værelset med to skåle popcorn, se Van Helsing på tv og lakere negle.




En super god dag var det :)

1 kommentar:

Emilie sagde ...

lyder som en hel del lækker mad : D
p.s. hyggelig blog :)